יום שבת, 26 בנובמבר 2016

ראיון עם ילד בתנועת הנוער הנאצית

פוסט 2:ראיון עם חבר הנוער הנאצית
שלום לכל הקוראים
אני פדריק דיטמן כתב גרמני בן 24 והיום אני אראיין את הנער הגרמני דיוד דגניצר בן ה16.
1.אז דיוד למה נרשמת לתנועת הנוער הנאצית?
בהתחלה לא רציתי להרישם ואז חברי נרשמו אז חשבתי שזאת תהיה דרך נפלאה להתגבש עם חבריי אז נרשמתי גם.
2.איך טיולי השדה בתנועה?
הטיולים קצת קשים אבל מסתגלים. הטיולים הללו עוזרים לנו להתגבש ולהבין איך זה לחיות בטבע וכמובן להשבע אמונים לאדולף היטלר.
3.האם הבנים והבנות באותה התנועה והפעיליות?
הבנים והבנות מופרדים בקבוצות נפרדות.
4.איפה אתם מטיילים בדרך כלל?
אנחנו בדרך כלל הולכים להרים וליערות בגרמניה.
5.ספר לי על מהלך הטיולים:
כל היום אנחנו מטיילים בטבע. בצהריים אנחנו מכינים ארוחה ובלילה אנחנו ישנים בשקי שינה מתחת לעצים ומספרים סיפורים על האידיאלוגיה הנאצית,על היטלר השליט ועוד כל מיני סיפורים.
6.איך משפחתך הגיבה להצטרפותך לתנועת הנוער הנאצית?
למשפחתי בהתחלה היה קשה להתרגל לעובדה שאני בתנועה של הנוער הנאצי מכיוון שזה גוזל ממני שעות רבות של אימונים,הרצאות וכך אני לא בבית הרבה. במשך הזמן משפחתי התרגלה לכך כי הם ראו שאני מרוצה ואוהב את התנועה.
7.האם אתה רוצה להמשיך ולהיות בתנועה הנאצית גם שתגדל?
אני עדיין לא יודע מה יהיה שאגדל.
תודה על הראיון דויד.

פרשנות ביקורתית:

לפי דעתי דויד נרשם לתנועת הנוער הנאצית בגלל הרצון לחברה ולא בגלל דעותיו האישיות. אני מאמין כי הוא נהנה מאוד מהטיולים עם חבריו לתנועה אבל אינו שלם עם האידיאלוגיה של היטלר הדוגלת בהשמדת גזעים נחותים כמו העם היהודי והשמצתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה